اس ام اس عربي
 
جمعه 15 دی 1391برچسب:, :: 21:6 ::  نويسنده : hamid

مس شفتک طفتنی ابحلم نص الیل و گلت للناس شفته وگلی اشلونک
غیر اتورطت من گلت شفته الیوم ضل یاهو الیکضنی ایگلی خیعونک
ترجمه:
دیروز تو خواب دیدمت وبه مردم گفتم دیدمت
و تو گرفتاری افتادم هرکی من میدید می گفت خوش بحالت که دیدیش


العين تبچي ابحزن والشوگ راميني وافراگك مثل الجمر كل لحظه يچويني
ترجمه:
چشم ام با غم گريه مي كند و عشق در به در ام كرد
ودوريت مانند زغال هر لحظه منو مي سوزاند


علیک الله الوکت نساک لو انتم نسیتونه و عله افر اگک تمر ایام ولامره ذکرتونه
ترجمه:
خدایش زمونه گذاشت منو فراموش کنی یا عمدا فراموشم کردی وازدوری تو خیلی وقت می گذرد وحتی یادی از ما نمی کنی


حزینه الروح بغیابک شعرنا
قصاید بیک یمدلل شعرنا
والشعر لو صارابیض ما نسبغ شعرنا
شبابی ایعود لو تسال علیه
ترجمه:
در دوری تو دلتنگی رو احساس کردیم
برای تو غزل سراییدیم
اگر موهایمان سفید شه رنگش نمیزنیم
اگر ازام سوال کنی جوانیم بازمیگردد


آخ الک آخ اعلیک اخ منشوفک
حملت گلبی اهموم و ترید اشوفک
ترجمه:
اه برای تو آه بر علیه تو آه اگر دیدمت
دلم رو پر حرص کردی و می خوای ترکت کنم


گطعنی حطنی ابنار و هفتنی بیدک
وحته الرماد ایصیح للموت اریدک
ترجمه:
تکه تکه ام کن من تو اتش بنداز و خودات خاموشم کن
بازهم خاکسترم داد می زند دوستت دارم


آخ الک آخ اعلیک اخ منشوفک
حملت گلبی اهموم و ترید اشوفک
ترجمه:
اه برای تو آه بر علیه تو آه اگر دیدمت
دلم رو پر حرص کردی و می خوای ترکت کنم


چه ایام خوشی دیدم وراحت/ولا دیدم خوشی انه وراحت/بیا گفتم،برو گالت وراحت/خودش بادیگری وانا خطیه(چه روزای خوبی دیدم که گذشت راحتی وخوشی ندیدم گفتم بیا اون گفت برو ورفت او با دیگری رفت ومن گناه دارم)


تگعد تگوم الناس تحچی ابجمالک
وتسکر تطیح ابساع لو مر خیالک
مردم در جمع و در خیابان از زیبایی تو صحبت میکنند/وهنگامی که سایه ای از تو ببینند مستانه به زمین می افتند


یل فارگتنی اسنین کل یوم اسبک
عفوا" مزاح اویاک یعنی آنه احبک
ای که مرا سالها تنها گذاشته ای هر روز به تو دشنام میدهم/ببخشید شوخی بود قصدم دوست دارم بود


موكلمن ما يذكرك يعني ناسيك ولا كلمن يذكرك يعني يهواك اكو وياك گاعد گلبه ابعيد واكو گاعد بعيدوگلبه وياك.


 ترکت القلم من بعدک والکتاب او گلبی من العشگ صدگ ولک تاب وحق العرش والقبله ولکتاب اذکرک


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







عکس اس ام اس و جک
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فقط خنده و آدرس hamidkhande.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 109
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 109
تعداد نظرات : 32