گلچین جک
 
سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, :: 18:48 ::  نويسنده : hamid

ـترکه میره دندونپزشکی یارو دکتره ازش می پرسه : شما شبا قبل خواب چیکار می کنی ؟ ترکه میگه : جیش ، بوس ، لاس ، لیس ، ناز ، گاز ، روش ، توش ، دوش ، لالا !!! دکتره میگه : اون وسطا حتما یه جا مسواک بزن

 

۵ـرشتیه دم مرگ اززنش می پرسه : راستشو بگو تا حالا چند دفعه بمن خیانت کردی؟ زنش گفت : خدا وکیلی سه بار! رشتی یه گفت: کی هابوده؟ زنش گفت : یادته یه دفعه مربی ات تو را بازی نمیداد؟ بعد بازی ات داد؟…. رشتیه گفت: دفعه دوم کجا بود ؟ زنش گفت : یادته هم تیمی های تو، توپ را بهت پاس نمیدادن؟ بعد مرتب بهت پاس می دادن ؟ دفعه دوم…رشتیه گفت : خب دفعه سوم کی بود؟ زنش گفت : یادته که وقتی توی استادیوم بازی می کردی هیچکی تشویقت نم 

 

۶ـآقایون: کاش زن گرفتن مثل ایرانسل بود یکی می گرفتی یکی هم جایزه میدادند از 12تا 5 صبح هم رایگان بود خانمها: کاش آقایون مثل کارت سوخت بودن یکهو دولت همشون رو باطل اعلام میکرد خانمها می رفتن آزاد میزدن 

 

۷ـیک منبع آگاه اعلام کرد که همزمان با پخش صحنه ورود یوزاسیف به مهمانی زلیخا 99% مردان قزوینی دست خود را باچاقو بریدند ... و 1% باقیمانده رگ گردن خود را با چاقو بریدند 

 

۸ـزندانیان زندان قزوین با ارسال طوماری خواستار انتقال یوزارسیف به زندان قزوین 

 

۹ـسه تا ترک میرن دزدی- صابخونه بیدار میشه و دزدا میرن هر کدوم تو یه گونی قایم میشن!صابخونه میاد و به گونی اول لگد میزنه..صدای نون خشک در میاره! به دومی لگد میزنه .. صدای گردو در میاره! به گونی سوم لگد میزنه ... هیچ صدایی در نمیاد..دویاره محکمتر لگد میزنه... باز صدا نمیده!؟ دفعه سوم که لگد میزنه ترکه با عصبانیت میاد بیرون میگه بابا ..آرده ، آرد ..آرد صدا نداره ! میفهمی؟ 

 

 

۱۰ـنغمه کودکان رشت: بازمامان با افاده صبح زود امد بخانه شب نبوده پیش بابا ظاهرا صد بار . . . کودکی ۱۰ ساله بودم مامانم من را فرستاد توی جنگلهای گیلان دنبال مرغانه بودم چونکه برگشتم زجنگل چندعمو درخانه دیدم 

 

 

۱۱ـاحمدی نژاد: دیشب خواب دیدم 8 نفر مغولی برایم آش آلو آوردند. یو زارسیف: (تعبیر خواب): 8 سال جوری تو این مملکت میرینی که مردم به روح چنگیز خان مغول درود میفرستند 

 

۱۲ـترکه میره دستشوئی زنانه میگیرنش میگن کوری نمیبینی زنونست؟ میگه من چکار کنم اونجا نوشته: زنا، نه! اونطرف هم نوشته: مردا، ن 

 

۱۳ـمرد: اروپایی:یه زن داره یه دوست دختر(زنشو بیشتر از دوست دخترش دوست داره) امریکایی: یه زن داره یه دوست دختر(دوست دخترشو بیشتراز زنش دوست داره) ایرانی:یه زن داره سی تا دوست دختر(ننه اش رو از همه بیشتر دوست داره 

 

۱۴ـ تو می تونی 2 میلیون به من قرض بدی ، می دونم که داری ، کمکم کن به خدا بهت بر می گردونم . . ( التماس یه لر به یک خودپرداز!)  

 

 

۱۵ـبهانه ی دخترا: 1 - فاصله سنی مون خیلی زیاده(یعنی خیلی از مرحله پرتی) 2 - من به تو علاقه به اون صورت ندارم (یعنی خیلی بد هیکلی) 3 - من الان تو موقعیت بدی هستم (یعنی دلم یه جا دیگه گیره) 4 - تقصیر تو نیست تقصیر منه (یعنی عجب غلطی کردم با تو دوست شدم) 5 - من تو دوستیمون از هیچ کاری دریغ نکردم (یعنی هر غلطی خواستم کردم) 6 - دیروز یه خواستگار دکتر داشتم (یعنی زودتر بیا منو بگیر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







عکس اس ام اس و جک
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فقط خنده و آدرس hamidkhande.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 109
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 109
تعداد نظرات : 32