اس ام اس شکلک دار
 
شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 14:46 ::  نويسنده : hamid

 

 

.:ΞΞΞ:. ' ' .:ΞΞΞ:.
":ΞΞΞΞ:.o.:ΞΞΞΞ:"
:ΞΞΞΞ¥ΞΞΞΞ:
":ΞΞ:-'!'-:ΞΞ:"

این پروانه از راه دور میاد و میخواد بهت بگه خیلی گلی .

 

 

=___ =
(.)__(.)
_(۰o)
(------)
هی بهت گفتم دست تو دماغت نکن. گوش نکردی... اینم نتیجش!

 

 

~ ~ ~ ~ – ~ – . ~ ~
~ \O/ ~ . – ~ ~ ~
~ – ~ ~ . ~ ~ ~~
اینقدر از دوریت گریه کردم دارم تو اشکام غرق میشم.

 

(".")

¤¤¤¤¤( )¤¤¤¤¤
این ساعت مچی من هست عقربه هاشو شکستم تانفهمم چندوقته ندیدمت.

((
))‎
((‎
))
کاری نداشتم، دارم کرم می ریزم!

 

daraje be chap becharkhoon bad bekhoon :
<3 <3
<3<3<3<3<3<3
<3 <3
<3<3<3<3<3<3
<3
<3
<3<3<3<3
<3 <3
<3 <3
<3<3<3<3
<3<3<3<3
<3
<3
<3
<3<3<3<3
<3<3<3<3<3<3
<3 <3 <3
<3 <3 <3
<3<3<3<3<3
<3
<3
<3<3<3<3<3

 

 

.

 

 

╗═══════════════�� �
..(>""""""""""""<)...(>""""""""<)
...(=* : *=)... .(=" : "=)
=(,,,)==(,,)==(..)=(,,)=
♥....Nini ღ♥ღ Dadashi....♥
╝═══════════════�� �

 

 

.

 

 

 

+"""+
TANHA
.+"""+.+"""+.
Toro
.+"""+.+"""+.
+ DUST
"+.
"+
.+"""+.+"""+.
+ DARAM +
"+. .+"
"+"
AZIZAM

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







عکس اس ام اس و جک
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فقط خنده و آدرس hamidkhande.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 109
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 109
تعداد نظرات : 32